Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MenTheble | użytkownik

imię i nazwiskoMonia G. adresŚw. zarejestrowany05.07.2005 @00:55:34 ostatnio na stronie14.02.2017 @04:13:15
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu699497
digarty33 komentarze196 posty na forum7

komputer / sprzęt
__~`

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^nOF4ce    26.09.2006 @22:12:23
gg hmmm 1821206 :>
^nOF4ce    26.09.2006 @21:19:59
dziekuje podgladywaczko
-cococainex    26.09.2006 @20:43:50
nie ma za co ; ]

pozdrawiam .
~REACTION    22.09.2006 @15:44:08
ok.dzieki pozdrawiam
~majapszczolka    21.08.2006 @09:59:42
fajne profilowe
_______
żegnam się.
~teodork    27.05.2006 @23:09:15
Tylko, ze to jednorazowa impreza byla. Ale czasami mozna trafic na cos rownie interesujacego.
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~majapszczolka    27.05.2006 @22:49:10
tak, w czestochowie, srednie sa, daleko mi do doskonalosci, nawet bardzo
_______
żegnam się.
~teodork    27.05.2006 @21:37:25
Impreza odbyla sie w Bielsku-Bialej. Zespol Brasil Tropical przyjechal do Bielskiego Centrum Kultury i za jakies 80zl od widza urzadzil dosc interesujacy spektakl. Gdzie sie udali pozniej- ciezko powiedziec
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
+PrzemekBrzoskowski    14.05.2006 @10:52:09
?
~cypel    14.05.2006 @01:55:57
szybka dziewucha jesteś to i szybko przejrzałaś
nie pozdrawiam bo nie lubie tego nic nie znaczącego słowa ;]
_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
~vielcerealny    14.05.2006 @01:32:29
mozna sie wszystkiego czepiać . takie zycie ejst.

pozdróweczka...i daj znac jak bedzie końcowy efekt
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~vielcerealny    14.05.2006 @01:27:13
ze nadmuchane jest sztuczna opowiescią..narracją która ma miec styl...ze ma cos opowiadac a zrazem grac kreską....ale moim zdaniem sie to gubi....no chyba moze sie nie podobac co

pozdrawiam
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~Erkh    08.03.2006 @00:41:38
to mi taką znajdź :P
~Sol    04.02.2006 @12:35:08
hahahah no wiesz trzeba sie jakos dowartosciowac :P
a serio to z modelkami troche kiepsko...
_______
sprzedaję łobrazki.
!bullsik    13.07.2005 @19:08:27
Z MM to łączy mnie na przykład pierwsza litera imienia
A, no i fanem jego od lat jestem.
~rogata    08.07.2005 @00:18:31
wiem jak trudno ejst fotografowac zwierzeta... nawet takiego ospalego nosorozca trudno uchwycic
~MenTheble    07.07.2005 @22:59:15
a gdzie jest to drugie ? ? ?, bo pierwsze wiadomo gdzie : )
+iya    07.07.2005 @22:43:15
w sumie i o jednym i drugim : )
_______
Ja mógłbym być mordercą i ciała wasze żreć
Te zgniłe i te świeże, z włosami albo bez
___________________________________________________
~MenTheble    07.07.2005 @22:35:39
o brodawkach czy o moim digartcie : )
ostatnio edytowane: 2005-07-07 22:42:25
+iya    07.07.2005 @22:29:49
ano wiem : ]
_______
Ja mógłbym być mordercą i ciała wasze żreć
Te zgniłe i te świeże, z włosami albo bez
___________________________________________________
+FIHU    05.07.2005 @13:35:02
Witam na DA i życzę spokojnego i miłego pobytu

Pozdrawiam
_______
To co się dzieje, naprawdę nie istnieje
Zapraszam do czytania poezji http://wierszolandia.pl
~MenTheble    05.07.2005 @02:29:12
:p
~MenTheble    05.07.2005 @02:28:42
NIE DZIEKI
~LaChupaCabra    05.07.2005 @01:59:18
witam na i zycze powodzenia
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
Poprzednia strona 1 2
rozwój użytkownika (satysfakcja)




obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt